Trivsels og antimobbestrategi

God trivsel er et fælles ansvar.

På Kulsbjerg Skole arbejder vi bevidst med at skabe gode læringsmiljøer for alle. Vi understøtter social trivsel, bl.a. gennem holddeling. Kort sagt arbejder vi på, at der er gode sociale verdener for alle.

Kulsbjerg Skole skal være et rummeligt sted hvor både børn og voksne er glade for at være og alle mødes i gensidig respekt. Vi ønsker at skabe sammenhold og udvikle sociale kompetencer både hos klasser, årgange, hold og den enkelte.

God trivsel er vores alles ansvar. Når nogen ikke trives handler det om at finde ud af hvad den manglende trivsel skyldes. Her er det særdeles vigtigt at både elever, forældre, medarbejdere og ledelse står sammen mod mistrivsel. På denne måde kan vi hjælpes ad med at komme videre og blive en del af et godt fællesskab.

Læs mere i vores Trivsels- og antimobbestrategi - KLIK HER